Všechny články
Duševní pohoda dětí začíná bezpečím a podporou
V ostravském Centru Pant proběhne 27. února debata zaměřená na duševní zdraví dětí. Zeptali jsme se vystupujících řečníků na to, jak důležitou roli hraje v této oblasti škola ?
Školy jsou nejdostupnější místo pro cílenou podporu
V ostravském Centru Pant proběhne 27. února debata zaměřená na duševní zdraví dětí. Zeptali jsme se vystupujících řečníků na to, jak důležitou roli hraje v této oblasti škola?
BLOG. Redukuje nové RVP hodinové dotace? Přijdu kvůli tomu o práci?
Nové rámcové vzdělávací programy nejsou hrozbou, ale příležitostí. Pro školy, děti i celou společnost. Připravili jsme sérii článků, které vám pomohou pochopit změny, jež novinka do škol přináší. Autory blogu jsou odborníci z týmu Národního pedagogického institutu (NPI).
BLOG. Škola jako prostor pro pohodu, pochopení a porozumění
Nové rámcové vzdělávací programy nejsou hrozbou, ale příležitostí. Pro školy, děti i celou společnost. Připravili jsme sérii článků, které vám pomohou pochopit změny, jež novinka do škol přináší. Autory blogu jsou odborníci z týmu Národního pedagogického institutu (NPI).
Týden pro wellbeing ve škole se blíží
Letošní ročník Týdne pro wellbeing ve škole se uskuteční od 4. - 11. února. Uskuteční se řada seminářů, webinářů, workshopů a online kampaní, ve kterých organizace odborně se zabývající tématem wellbeingu nabídnou školám inspiraci a také a také nasvětlí konkrétní cesty, jak wellbeing a duševní zdraví dětí, mladých lidí i jejich vyučujících ve škole podporovat.
PODCAST. Škola pomáhá – Co se týče transformace škol, jsem optimista, říká Martin Vohánka
Martin Vohánka je významný tuzemský i evropský byznysmen a také jeden z největších filantropů v České republice, zakladatel nadace BLÍŽKSOBĚ a společnosti Eurowag.
BLOG. Chceme vychovávat povrchní hlupáky?
Nové rámcové vzdělávací programy nejsou hrozbou, ale příležitostí. Pro školy, děti i celou společnost. Připravili jsme sérii článků, které vám pomohou pochopit změny, jež novinka do škol přináší. Autory blogu jsou odborníci z týmu Národního pedagogického institutu (NPI).
Tandemová výuka? Nás i děti učí radosti ze spolupráce
Tandemová výuka je důležitou součástí vize základní školy v pražských Kunraticích. Ve dvou do třídy chodí například Ilona Zapletalová a Tereza Doudová. Má to obrovský přínos nejen pro nás pedagožky, ale hlavně pro děti, říkají.
Skutečný well-being, ani digitální, nemůže nastat v ne-mocné společnosti
Provokace: Recept na hledání wellbeingu je tak trochu jako hledání průměrného člověka. Všichni se od takové představy odrážejí, ale ona ve skutečnosti nemá reálnou podobu. Je to chiméra. A přesto má velký smysl se o ní bavit. Důležité je ale ujasnit si, o čem se vlastně máme bavit.