Škola pro 21. století
Jak zajistit úspěch pro každého žáka? Jaké vlastnosti by měl mít ideální ředitel pro 21. století? A jak by měla vypadat škola, kam bude každý rodič s důvěrou posílat své děti? Tyhle otázky pokládáme klíčovým hráčům českého vzdělávacího systému i dalším osobnostem.
Otevřenost mění pohled
Kdo vás během studia nejvíce inspiroval a nasměroval k tomu, čemu se dnes věnujete? Zeptali jsme se Báry Stárek, která je výkonnou ředitelkou spolku Díky, že můžem.
Dialog s odkazem Václava Havla
Kdo vás během studia nejvíce inspiroval a nasměroval k tomu, čemu se dnes věnujete? Zeptali jsme se Tomáše Sedláčka, který je v současnosti ředitelem Knihovny Václava Havla.
Škola má být místem, kde mizí nerovnosti
Jak může škola v 21. století pomoci se snižováním sociálních nerovností žáků? Zeptali jsme se Kláry Šimáčkové Laurenčíkové, vládní zmocněnkyně pro lidská práva.
Hodnoty jsou klíč
Jak může škola v 21. století pomoci se snižováním sociálních nerovností žáků? Zeptali jsme se Tomáše Machalíka z NPI, ředitele odboru Podpora žáků, poradenství a společné vzdělávání.
Pozitivní prostředí, lepší výsledky
V ostravském Centru Pant proběhne 27. února debata zaměřená na duševní zdraví dětí. Zeptali jsme se vystupujících řečníků na to, jak důležitou roli hraje v této oblasti škola?
Školy jsou nejdostupnější místo pro cílenou podporu
V ostravském Centru Pant proběhne 27. února debata zaměřená na duševní zdraví dětí. Zeptali jsme se vystupujících řečníků na to, jak důležitou roli hraje v této oblasti škola?
Nemůžeme spoléhat jen na rodiče
Konference pro wellbeing ve škole s podtitulem „Jak na učení a život v digitální éře" se uskuteční 4. února 2025 v kampusu Masarykovy univerzity. Zeptali jsme se vystupujících řečníků na to, jak by měla škola digitální wellbeing podporovat?
Nesmíme usnout na vavřínech
Konference pro wellbeing ve škole s podtitulem „Jak na učení a život v digitální éře" se uskuteční 4. února 2025 v kampusu Masarykovy univerzity. Zeptali jsme se vystupujících řečníků na to, jak by měla škola digitální wellbeing podporovat?
V digitálním světě postrádáme etiku a ochranu soukromí
Konference pro wellbeing ve škole s podtitulem „Jak na učení a život v digitální éře" se uskuteční 4. února 2025 v kampusu Masarykovy univerzity. Zeptali jsme se vystupujících řečníků na to, jak by měla škola digitální wellbeing podporovat?