ZÁZNAM DEBATY. Jak pomůže uvádějící učitel?

Říjen 8, 2024
Redakce
Říjnová debata v ostravském centru PANT se zaměřila na výzvy a nástrahy, kterým čelí začínající učitelé a učitelky při svých prvních krocích ve školní praxi. Jak pomůže uvádějící učitel?

Během debaty 9. října jsme probrali témata, jako jsou adaptace na školní prostředí, budování autority, řízení třídy, komunikace s rodiči a kolegy i hledání rovnováhy mezi profesním a osobním životem. Pustit si ji můžete online.

Na tato témata i příklady dobré praxe jsme se zaměřili s našimi hosty - Hanou Kuzníkovou, designérkou učitelských programů v organizaci Začni učit!, Jiřím Ocelkou, učitelem a školním metodikem prevence na Gymnáziu Jana Blahoslava a Střední pedagogické školy v Přerově, Jiřím Tauferem, ředitelem ZUŠ Rýmařov, Karlem Moricem, ředitelem ZŠ a MŠ v Ludgeřovicích a Renatou Zemanovou, odbornicí na problematicku začínajících učitelů z Ostravské univerzity.